lördag 30 augusti 2014

Dag 6 - Kalas

Dag 5 löpte på väldigt bra i denna utmaning. Jag unnade mig ett glas rödvin på kvällen och jag är helnöjd av att klarat av 5 arbetsdagar med denna utmaning. Vi har massor av frestningar på jobb och allting har gått jättebra. Jag har inte ens funderat på tanken. Jag har druckit mitt vatten som jag annars slarvar med och varje lunch har det blivit promenader.

Dag 6 påbörjades med 1 timmes rask promenad, därefter har jag hunnit med en del hushållsarbete, städning och snart är det dags för kalas. Det ska serveras smörgåstårta, men då jag inte tål majonnäs, så finns det landgång utan majonnäs till mig, vilket ju då blir en rätt snäll rätt.

Hoppas de kommande 7 veckorna går lika lätt! Jag ser verkligen fram emot att ställa mig på vågen på söndag!

2 kommentarer:

  1. Vad bra du kämpar på! Skönt att börja dagen med en promenad, då har man det avklarat ;) Hoppas invägningen idag har gått bra och att du är pepp för en ny vecka!

    SvaraRadera