tisdag 26 augusti 2014

Dag 2 - Omkastade planer

Hade hela dagen perfekt planerad, men allting blev omkullkastat.
Dock har jag ändå lyckats med det mesta. Blev dock bara 30 mins motion idag, men i övrigt har jag fått ihop alla delarna i utmaningen idag också.

Vi lyckades inspirera varandra på jobb igår och det resulterade i att vi idag tog en 30 mins promenad innan vi satte oss att äta lunchen! Vädret var härligt! Här har ju varit höstaktigt sen jag slutade min semester för 1,5 vecka sen, men när vi var ute var det en riktigt skön sensommardag med solsken och värme! Hoppas vi får det imorgon med, så vi håller motivationen uppe till denna förhoppningsvis nya vana!

Kvällens motion gick om intet, då vi helt apropå blev med ny (begagnad) soffa. Detta innebar att den gamla skulle nedmonteras och forslas undan och den nya skulle på plats och fräschas upp. Motion i sig egentligen, men det räknar jag inte idag. :P Fick ju städa bakom och under den gamla med!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som grejade det trots omkullkastade planer :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att ta en sväng på lunchen! Och att det blev av.

    SvaraRadera