tisdag 2 september 2014

Resultat vecka 1 och trasig fot!

För egen del gick veckan helt superb! Jag är helnöjd! Det här med att samla poäng motiverar mig verkligen, nu gäller det bara att få kilona med sig också! Nedan kan ni se resultat för viktutmaningen för vecka 1

Igår imponerade jag på mig själv, då jag trots skada fick ihop min motion. I söndagens arbete med garaget, så trampade jag in en metallspets i foten och igår fick jag åka till vårdcentralen och få en uppdatering på min stelkrampsspruta. Jag hade så ont, men tack vare min kära kollega så kom vi ändå ut på vårt motionspass och det blev faktiskt ett ytterligare på kvällen!
Jag hade otroligt ont i foten igår kväll, men efter ett 2 timmars fotbad och sen i säng, så känns det hyffsat okej idag. Jag ska motionera idag med!

3 kommentarer:

  1. Härligt med en vecka avklarad! Fortsätter du kämpa kommer kilona att trilla av :)

    Håller med dig om att det här med att fylla i poäng verkligen är motiverande! Heja, heja vidare!

    SvaraRadera
  2. Heja, vad duktig du är! Kanon att du fick motion trots foten. Hoppas den läker bra!

    SvaraRadera
  3. Imponerande! Jag hoppas att foten läker bra.

    SvaraRadera